Vormingsmodule
Customer Relationship Management

Vormingsmodule
Customer Relationship Management

CRM met Servico
Onderhoud je klantenrelaties met CRM

In deze vormingsmodule leer je wat CRM is en waarom het belangrijk is om ermee aan de slag te gaan. Je krijgt een aantal tips om te beginnen en een aantal valkuilen waarvoor je moet opletten. Daarnaast leer je via instructievideo's op ons Youtube kanaal hoe je de CRM-module van Servico gebruikt. Veel succes!

Deel 1: 5 redenen om zo snel mogelijk te beginnen met CRM

Bekijk de presentatie
Of download de 5 redenen in PDF

Deel 2: 8 tips om te beginnen met CRM 

Download de 8 tips

Deel 3: 5 valkuilen bij het toepassen van CRM

Download de 5 valkuilen

Deel 4: CRM met Servico: instructievideo's

Leer hoe je de CRM-module van Servico (Swingtravel) gebruikt via de video's op ons Youtube kanaal  
Voor een overzicht van alle video's: download de inhoudstafel

DIGIT | digital gear in tourism
Opleiding Toerisme & recreatiemanagement
Howest
digit@howest.be

Copyright Howest Toerisme 2018