Vormingsmodule
klantentevredenheid

Vormingsmodule
klanten-tevredenheid

Klantentevredenheid meten met Google Formulieren
Meet hoe tevreden je klanten zijn 

In deze vormingsmodule leer je het belang van klantentevredenheid kennen, krijg je tips om een goeie enquête te maken en leer je hoe je een enquête maakt met de tool 'Google Formulieren'. Veel succes!

Deel 1: 6 redenen om klantentevredenheid te meten

Bekijk de presentatie
Of download de 6 redenen in PDF 

Deel 2: 15 tips voor een goeie enquête 

Download de 15 tips

Deel 3: 3 tips voor een correcte meting van klantentevredenheid

Download de 3 tips

Deel 4: Een sjabloon voor een tevredenheidsenquête

Bekijk een voorbeeld van een tevredenheidsenquête gemaakt in Google Formulieren

Deel 5: Een enquête maken met Google Formulieren: instructievideo's

Leer hoe je een enquête maakt met Google Formulieren via de video's op ons Youtube kanaal 
Voor een overzicht van alle video's: download de inhoudstafel 

DIGIT | digital gear in tourism
Opleiding Toerisme & recreatiemanagement
Howest
digit@howest.be

Copyright Howest Toerisme 2018