Vormingsmodule
klantentevredenheid
Vormingsmodule
klanten-tevredenheid
Klantentevredenheid meten met Google Formulieren
Meet hoe tevreden je klanten zijn
In deze vormingsmodule leer je het belang van klantentevredenheid kennen, krijg je tips om een goeie enquête te maken en leer je hoe je een enquête maakt met de tool 'Google Formulieren'. Veel succes!
Deel 1: 6 redenen om klantentevredenheid te meten
Bekijk de presentatie
Of download de 6 redenen in PDF
Deel 2: 15 tips voor een goeie enquête
Deel 3: 3 tips voor een correcte meting van klantentevredenheid
Deel 4: Een sjabloon voor een tevredenheidsenquête
Bekijk een voorbeeld van een tevredenheidsenquête gemaakt in Google Formulieren
Deel 5: Een enquête maken met Google Formulieren: instructievideo's
Leer hoe je een enquête maakt met Google Formulieren via de video's op ons Youtube kanaal
Voor een overzicht van alle video's: download de inhoudstafel
DIGIT | digital gear in tourism
Opleiding Toerisme & recreatiemanagement
Howest
digit@howest.be
Copyright Howest Toerisme 2018